نحوه راه اندازی استخر بادی
نوشته شده توسط : admin

نحوه راه اندازی استخر بادی اینتکس

نحوه راه اندازی استخر بادی

استخر های بادی از محصولات بسیار دوست داشتنی برای تفریحات آبی و سرگرمی های مفرح می باشد که استفاده از آن ها بسیار ساده و راحت بوده و با توجه به تنوع بسیار بالای آن ها ، موجب شده است که امروزه بسیاری از افراد چه بزرگسال و چه کودکان از استخر های بادی استفاده کنند . با توجه به ساختاری که استخر های بادی دارند ، برای استفاده از آن ها در ابتدا نیاز است تا محصول را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . از این رو در این مقاله قصد داریم تا نحوه راه اندازی استخر بادی را به شما عزیزان آموزش دهیم ، پس در ادامه همراه ما باشید . 

استخر های بادی همانطور که اشاره شد ، مدل های متنوعی دارند ولی ساختار اصلی و کلی آن ها یکی بوده و تمامی آن ها از لایه های ضخیم و بسیار خوب pvc ساخته شده اند . برای راه اندازی محصولات بادی نیز دریچه های بادی بر روی بدنه استخر ها قرار می گیرد که از آن طریق می توانید محصولات را راه اندازی کنید . در رابطه با نوع دریچه هایی که در ساخت استخر بادی استفاده می شود ، به گونه ای است که پس از باد کردن ، حتی در صورت نبستن درب دریچه ، باز هم باد از دریچه خارج نمی شود و برای اینکار بایستی دریچه را بفشارید تا باد خالی شود .

در اولین قدم برای راه اندازی و استفاده از استخر بادی ، بایستی به دنبال محل مناسب و تمیز برای راه اندازی باشید . توجه کنید که از استخر های بادی عمدتا در حیاط خانه و یا در بیرون از منزل استفاده می شود و در این محیط ها حتما سنگ ریزه ها و اشیائی بر روی زمین قرار دارند که به سادگی می تواند به بدنه محصول بادی آسیب وارد کند ، از این رو بهترین راه این است که محلی که قصد دارید استخر را در آن راه اندازی کنید را جارو کرده و تمیز کنید . پس از این اقدام بهتر است که بر اساس ابعاد استخر بادی از زیرانداز استفاده کنید . 

استخر های بادی در ابعاد مختلف تولید شده اند و مدل هایی بسیار زیادی از آن ها برای کودکان و بزرگسالان ساخته شده است که مدل های بزرگسال آن تا چندیدن متر طول دارند ، از این رو بهتر است که با استفاده از زیرانداز ، قبل از راه اندازی استخر بادی ، از بروز آسیب دیدگی استخر از سوی کف ، جلوگیری کنید . پس از پهن کردن زیرانداز ، جعبه استخر بادی را بر داشته و آن را باز کنید .

نحوه راه اندازی استخر بادی
 

بهتر است برای راه اندازی استخر بادی را کاملا بر روی زمین باز کرده و آن را پهن کنید . به دلیل اینکه محصولات بادی توسط شرکت وکیوم شده و با توجه به زمانی که پس از تولید و رسیدن به دست مشتری سپری می شود ، در میان لایه ها کمی چسبندگی به وجود می آید که بهتر است برای راه اندازی سریع تر محصول ، به صورت کامل استخر را پهن کنید . اگر استخر بادی شما بزرگ است ، حتما توجه کنید که بخش زیرین و کف استخر بر روی زمین قرار بگیرد و داخل استخر رو به بالا باشد تا نیازی نباشد که خیلی استخر را جابجا کنید و اینچنین از برخورد استخر با جایی محافظت کنید . 

پس از پهن کردن استخر بادی ، نوبت به پیدا کردن دریچه باد می رسد . بسته به ساختاری که استخر های بادی دارند ، ممکن است تعداد دریچه باد زیادی بر روی بدنه قرار داشته باشد . از این رو برای راه اندازی بایستی تمامی آن ها را یافته و استخر بادی خود را راه اندازی کنید . به طور مثال استخر های بادی که دارای طراحی گرد و با ساختار سه لایه و سه طبقه هستند ، در بدنه خود دارای 3 دریچه باد می باشد که برای استفاده بایستی هر سه لایه را با استفاده از دریچه های باد مجزا راه اندازی و باد کنید . برای خواندن ادامه این مقاله در وب سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس بر روی لینک زیر کلیک کنید :

::::::::........ نحوه راه اندازی استخر بادی ........::::::::





:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , نحوه باد کردن استخر بادی اینتکس , نحوه باد کردن استخر بادی , استخر بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: